Poradna ProDoklad
Vítejte v poradně aplikace ProDoklad. Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky a užitečné tipy pro práci s aplikací.
Návod k použití
Podrobný návod k použití aplikace ProDoklad s názornými ukázkami a postupy krok za krokem.
Zobrazit návodČasto kladené otázky
Odpovědi na nejčastěji kladené otázky týkající se fakturace, skladového hospodářství a dalších funkcí.
Zobrazit FAQNenalezli jste odpověď?
Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře a rádi vám pomůžeme s řešením vašeho problému.
Kontaktovat podporuČasto kladené otázky
Fakturace
Pro vytvoření nové faktury přejděte do sekce "Fakturace" a klikněte na tlačítko "Nová faktura". Vyplňte všechny potřebné údaje jako odběratele, položky faktury, datum splatnosti a způsob platby. Po vyplnění všech údajů klikněte na tlačítko "Uložit" pro vytvoření faktury.
Po otevření faktury klikněte na tlačítko "Exportovat" a vyberte možnost "PDF". Systém vygeneruje PDF soubor, který si můžete stáhnout a následně vytisknout nebo poslat e-mailem. Pokud chcete fakturu přímo vytisknout, klikněte na tlačítko "Tisk" v horní části stránky s detailem faktury.
Pro označení faktury jako zaplacené otevřete detail faktury a klikněte na tlačítko "Označit jako zaplacenou". Následně budete vyzváni k zadání data platby. Po potvrzení se faktura označí jako zaplacená a změní se její stav v systému.
Skladové hospodářství
Pro přidání nového produktu do skladu přejděte do sekce "Sklad" a klikněte na tlačítko "Nový produkt". Vyplňte všechny potřebné údaje jako název produktu, popis, cenu, množství a další parametry. Po vyplnění všech údajů klikněte na tlačítko "Uložit" pro přidání produktu do skladu.
Pro provedení inventury skladu přejděte do sekce "Sklad" a klikněte na tlačítko "Inventura". Systém vám zobrazí seznam všech produktů ve skladu s aktuálním množstvím. Můžete upravit skutečné množství každého produktu a po dokončení klikněte na tlačítko "Dokončit inventuru". Systém automaticky upravi množství produktů podle vašich údajů.
Pro sledování pohybů zboží ve skladu přejděte do sekce "Sklad" a klikněte na záložku "Pohyby". Zde uvidíte seznam všech pohybů zboží ve skladu, včetně příjmů, výdejů a převodů. Můžete filtrovat pohyby podle data, typu pohybu nebo konkrétního produktu pro lepší přehled.
Kontakty a adresář
Pro přidání nového kontaktu do adresáře přejděte do sekce "Kontakty" a klikněte na tlačítko "Nový kontakt". Vyplňte všechny potřebné údaje jako jméno, příjmení, e-mail, telefon, adresu a další informace. Po vyplnění všech údajů klikněte na tlačítko "Uložit" pro přidání kontaktu do adresáře.
Pro import kontaktů z jiného systému přejděte do sekce "Kontakty" a klikněte na tlačítko "Import". Vyberte formát souboru (CSV, XLSX) a nahrajte soubor s kontakty. Následně budete moci mapovat sloupce z vašeho souboru na odpovídající pole v systému. Po dokončení mapování klikněte na tlačítko "Importovat" pro import kontaktů do adresáře.
Pro seskupení kontaktů do kategorií přejděte do sekce "Kontakty" a klikněte na záložku "Kategorie". Zde můžete vytvářet nové kategorie kliknutím na tlačítko "Nová kategorie". Pro přiřazení kontaktů do kategorie otevřete detail kategorie a klikněte na tlačítko "Přidat kontakty". Vyberte kontakty, které chcete přidat do kategorie, a klikněte na tlačítko "Přidat".
Technické otázky
Aplikace ProDoklad podporuje všechny moderní webové prohlížeče, jako jsou Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge a Safari. Pro nejlepší výkon a kompatibilitu doporučujeme používat nejnovější verze těchto prohlížečů. Aplikace je také optimalizována pro mobilní zařízení, takže ji můžete používat na tabletech a chytrých telefonech.
Aplikace ProDoklad je webová aplikace, takže nepotřebujete žádný speciální hardware nebo software. Stačí vám počítač, tablet nebo chytrý telefon s připojením k internetu a moderní webový prohlížeč. Pro pohodlné používání doporučujeme mít alespoň 2 GB RAM a stabilní internetové připojení.
Pro zabezpečení svého účtu doporučujeme používat silné heslo (kombinace malých a velkých písmen, čísel a speciálních znaků) a aktivovat dvoufázové ověření. Pro aktivaci dvoufázového ověření přejděte do sekce "Nastavení" > "Zabezpečení" a klikněte na tlačítko "Aktivovat dvoufázové ověření". Následně postupujte podle pokynů na obrazovce.